czwartek, 21 listopada 2019

Zuzanna Śliwa „Tajemnica alei Klonowej”- KONKURS

„Tajemnica alei Klonowej” – to oparta na faktach historia dramatycznej rodzinnej tajemnicy, którą przez kilkadziesiąt lat skrywała główna bohaterka. 
Kwiecień 1944. Agnieszka, 16-letnia łączniczka AK wraca nocą z lasu ścieżką obok torów. Z przejeżdżającego transportu do Auschwitz ktoś wyrzuca owinięte w poduszkę niemowlę. Dziewczyna zabiera dziecko do rodzinnej wsi. 
Jak uzasadnić przed wszechobecnymi Niemcami nagłe pojawienie się dziecka? Ustrzec je i opiekunów przed tragicznym losem? Dziadek i wtajemniczony w sprawę miejscowy ksiądz ustalają, że Agnieszka zostanie podana za matkę a za ojca jej kolega, partyzant AK. 
/opis wydawnictwa/ 


Pytanie: Czy uważasz, że są takie tajemnice, które nigdy nie powinny wyjść na jaw? Odpowiedź uzasadnij w kilku zdaniach. 


Zasady: 

1. Organizatorem konkursu jest blog Qultura słowa przy współpracy z Wydawnictwem Replika. Konkurs trwa od 21 listopada do 26 listopada 2019 roku. Wyniki konkursu zostaną podane 27 listopada 2019 roku na blogu. 

2. Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy przesłać odpowiedź na adres: qulturaslowa@gmail.com z dopiskiem „Tajemnica alei Klonowej”. Będzie mi również miło, jeśli udostępnicie post konkursowy na Facebooku, ale nie jest to warunkiem udziału w konkursie. 

3. Do wygrania 1 egzemplarz książki „Tajemnica alei Klonowej”. 

4. Wygrywa osoba, której odpowiedź mnie zaintryguje. 

5. Książki wysyłane są wyłącznie na terenie Polski. Przy zgłoszeniu konkursowym proszę podać adres wysyłki. Adresy nie są przechowywane ani wykorzystywane w celach marketingowych. Proszę również o dołączenie klauzuli: 

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu uczestnictwa w konkursie zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”. 

Organizator zobowiązuje się do nieudostępniania danych osobowych zwycięzców. Organizator oświadcza, iż rozdanie nie jest w żaden sposób sponsorowane przez instagram.com i facebook.com. Konkurs nie podlega przepisom ustawy z dn. 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku, nr 4, poz. 27 z późn. zm.). 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz